Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 maja 2013

Podkładki

Uszyłam podkładeczki pod kubeczki. Niestety nie jestem do końca zadowolona.

1. Według mnie podkładki są za duże, te mają 13,5-14 cm, jak się ma małą ławę lub stolik takie będą za duże. Następne uszyję o wymiarach między 10 a 12 cm nie więcej,  w tym ozdobna ramka na 2 cm tutaj ma 2,5 cm
2.Za mocno wypikowałam środek w efekcie za mocno "przykryłam" ściegami materiał, następnym razem wypikuję rzadko albo wogóle
3.Jeśli jednak gęsto wypikujemy to lepiej osobno wypikować środek z ociepliną i dopiero włożyć do środka ramki i przeszyć. W efekcie środek się przykurczył a ramka lekko sfalowała.

Nie jestem zła mimo że poświęciłam na nie prawie całą niedzielę , jak już będę szyła dla siebie takie ozdobne nie popełnię tych błędów


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się materiał, z którego wykonałaś ramkę.
    Zazwyczaj tak jest, że na pierwszych sztukach człowiek się uczy, następne zawsze już sa lepsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie i dobrze że to tym razem , bo w kolejce czeka kolekcja pure i chyba bym się popłakała jakbym ją zmarnowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są:) Nie marudź:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się te podkładeczki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się bardzo podobają i są bardzo eleganckie z takim szerszym obramowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja własnie szuje podkładki pod talerze, więc się będę uczyć na twoich błędach :) wydaje mi się, że moje są lekko za małe. za pikowanie dopiero się wezmę, ale to pewnie w weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziewczyny :))))

    jestemsliczna a o jakich wymiarach szyłaś ? bo ja widziałam takie 35 na 45 cm i na zdjęciu wydawały się być ok

    OdpowiedzUsuń

Drukuj